Kupující spotřebitel má právo uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců ode dne převzetí.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 1 měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující spotřebitel u prodávajícího na adrese uvedené níže.
Jitex COMFORT
Monika Andělová
U Vodárny 1506
397 01 Písek
Zásilka s reklamovaným zbožím nebude přijímána jako dobírkový balík!
Výrobek k reklamaci je nutné předat čistý, v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami! K výrobku je třeba přiložit vyplněný Reklamační protokol
Vada způsobená nesprávným užíváním či ošetřováním výrobku nemůže být považována za oprávněnou k reklamaci. Tu nelze rovněž uplatnit na běžné opotřebení zboží!
Návod na správné ošetřování našich výrobků naleznete zde
Cílem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran. Subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI).
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
Podrobné informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou k dispozici na stránkách ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE: https://www.coi.cz/informace-o-adr/